contentstrategie maken

Workshop: Zo maak je een contentstrategie

Tijdens deze informele workshop laat ik zien hoe je een contentstrategie ofwel een contentformule maakt. Ik doe dit aan de hand van onze Onepage contentstrategie. Ik neem je mee door de 7 stappen van het proces en laat je zien hoe andere bedrijven (Rabobank, HP, Apple, EY) dit doen. En je bent niet alleen, jouw collega marketeers staan voor dezelfde uitdagingen en daarom vindt er veel interactie plaats.

Wat moet je weten:

icon_4041.png   Verschillende data mogelijk (zie rechtsboven) - 08:00 tot 10:30
179775-200.png   Ontbijt inbegrepen
67347.png   Paul van Vlissingenstraat 10E, Amsterdam

We maken jouw stappenplan aan de hand van de volgende stappen:

  1. Marketingdoelstelling
  2. Propositie
  3. Buyer Persona
  4. Positionering
  5. Kennisdomein
  6. Contentmatrix
  7. Contentkalender

Deze sessie is alleen relevant voor marketeers met een B2B focus die werkzaam zijn bij bedrijven met minstens 100 werknemers. 

Vul het formulier in om je aan te melden. We gebruiken je gegevens om af en toe relevante content te sturen. Bijvoorbeeld een artikel van ons contentmarketing blog, een interessante whitepaper of een uitnodiging voor een workshop. Mocht je dit niet willen dan kun je je eenvoudig afmelden onderin de mail.