Bereken de ROI van je contentmarketing

Contentmarketing, wie kan nog zonder? In de hele marketingwereld gonst het begrip rond, als ware het de Heilige Graal zelf. Uit case studies weten we dat een ROI van ruim €50 per uitgegeven euro mogelijk is. 

Maar op welke manieren kun je het beste de kosten en baten van je marketing bepalen? In deze whitepaper worden verschillende manieren uitgelegd waarop je de ROI kunt berekenen.

Verder krijg je een praktisch overzicht van welke content je in welke fase van de funnel het beste kunt inzetten.

 

Na het lezen van deze whitepaper kun je:

  • De juiste doelstellingen bepalen
  • De ROI bepalen 
  • De afweging maken tussen klassieke marketing en contentmarketing
  • Je prospect in elke fase van de funnel bedienen met de juiste content
  • De meeste waarde halen uit je contentmarketing euro!
 Vul het formulier hier rechts in, en we sturen deze prachtige whitepaper aan je op! 
 
We gebruiken je gegevens om af en toe relevante content te sturen. Bijvoorbeeld een artikel van ons contentmarketing blog, een interessante whitepaper of een uitnodiging voor een workshop. Mocht je dit niet willen dan kun je je eenvoudig afmelden onderin de mail.
Waardevol? Deel het!